2007年8月26日星期日

澳門賭業

今朝睇生果日報, 講人人都想做荷官, 未畢業中學生想做, 冇學歷師奶想做. 我想起之前我朋友Nelson的一段說話.

Nelson係澳門人, 做電訊業, 係高級經理的級數, 因為工作關係, 個個星期都會來香港工作1~2日, 有時都會同佢食午飯.

佢話而家澳門真係比賭場抽走晒D人材, 就算佢地做電訊, 賭場的收入起碼多3~4千蚊, 所以個個月都有員工走. 佢覺得澳門的賭業有些似香港當年的科網頁, 終有出事的一天.

好多澳門的中學生走左去做荷官, 人工有成1萬4千蚊左右, 比起平均中學生收入多左成一倍, 好多叻仔叻女走左去做荷官, 攪到其他行業有晒人材. 幾年後, 澳門其他行業仲唔出現斷層? 到時真係唔知點算.

同埋如果你正正經經搵份工, 到你有一定的經驗, 人工都會水漲船高. 但係做荷官, 升職的路真係好似金字塔咁, 賭場絕大部份的職位都係荷官, 真係幾時先升到做經理或高級荷官呀?

到班中學生做得幾年, 黃金學習期已過, 都只係練得一雙金睛風眼和無敵快手, 到賭場真係飽滿而俾人炒, 佢地可以做什麼呢?

一個地區如果經濟過份集中一個行業, 好容易出事. Las Vegas經過多年的演變, 集旅遊、賭博和會議於一身. 澳門好明顯係走這一條路, 希望澳門成功哪訊elson

HIM + 車王雜誌

今日手痕, 見HIM和車王雜誌一齊賣, 只需$18, 手痕痕就買左本.

從一個供求角度, 這一個組合真係幾能滿足男性的要求
大量美女圖片 (唔駛解釋瓜?)
大量性感美女圖片 (同上, 唔駛解釋瓜?)
大量靚車圖片和報告 (男人就係鍾意多些報告, 同人吹水時都好似有D料到)
時裝加靚錶 (現代的男性都會打扮下, 起碼可以見得下人)
仲有一小本 “動漫Babes消暑寫真” ß 對象是後生仔?
又有一個講大貨車和車頭的專輯 ß 對象是大隻佬司機哥哥?

廣告方面, 竟然起碼有2隻牌子的安全套廣告, 車呀, 錶呀, 一應俱全

何止3個願望, 簡直係滿足了男人9成幾的願望. 以前一本都要$30幾蚊, 而家$18有3本(連埋本小寫真). 真係好得, 包裝上, 佢唔係好似一周刊咁2本重疊. 而係2本水平放, 用硬咭紙固定. 視覺效果上, 已經好吸引, 你行埋去書報攤, 想睇唔到佢都幾難.

南華傳媒, 你係得喎!

講明先, 本人和南華傳媒完全冇任何關係(我都想有關係), 只係議事論事!

2007年8月22日星期三

炒人

相信我,無一個老板鍾意炒人,你需要投資在一個員工的時間、金錢、心機....等等,絕對係到非不得要也不想炒人。不過,今日終於要出手了!

同事Ah Yan來左我公司一個月左右,一個新人唔會要求有什麼生產力和效用,但求肯學嘢,出錯後可以改善,慢慢學便可以了。Ah Yan個完全係死牛一邊頸,常常用對朋友的語氣對上司和客人說話,要求她做一件簡單的事情,可以10分鐘後完全忘記晒。

新同事入職,大家的要求都是做到最基本的事情,同一件事情,錯第一次叫做攞經驗,第二次都可以叫做唔小心,第三次便死得了。

今日叫左佢入我間office傾,給她最後機會,要她唔好再犯相同的問題,佢話唔可以,驚做唔到。大姐呀,同一句說話,可唔可以用一個圓滑一些的說法同人講呢?例如:
“我驚我做不到,不過,我會慢慢學,請俾多一次機會我!”

佢咁樣講,真係促成炒佢的理由。同埋,個員工如果咁樣都唔駛俾人炒,會好影響同事的事氣和老細的公信力。炒她是唯一的選擇,

2007年8月18日星期六

穿衣的問題

今晚要去一個生意上應酬晚宴,我一個女性朋友問我應該穿什麼去。佢驚太誇張會搶主人家鏡,太隨便又會俾人話。

我係男人,真係唔識答呢個問題,男人最方便,一套西裝便可以應付大部份的場合。如果寫明係“Black Tie”,咪打番個Bow Tie和踢死兔一件,都没人記得個男人上次穿咩嫁哪。

女仔(或女人)就大問題好多了。我有個朋友屋企有幾套去飲的Ball衫,都幾索幾得嫁。不過佢話要買多一套,原因係下次去飲班朋友,已經見個晒佢所有的Ball衫,真係服左佢。

前個班謝師宴期間,通間都係穿到成個大人咁的小朋友,化晒行裝,set晒頭。留意番D髮型屋,好多都有一些謝師宴套餐。一個幾多錢,四個平D,十二個仲平。仲包埋化裝...等等,香港人的生意頭腦和轉數,好嘢!

2007年8月12日星期日

寫Blog的壓力

知道渣老板決定休Blog,請係覺得好可惜,Blog檀少了一個精英分子。

常常有人話寫Blog好大壓力,每1~2日一定要出一個Blog,唔出唔舒服。我開頭都係咁,成日想出Blog,久而久之,真係有壓力未解決。

我而家的想法是,Blog係一個我放鬆思維的地方,將自己的想法和意見,放在網上,讓朋友看看。如果真係做到本末倒置,咁又何苦呢?所以,如果你們有留意,我D Blog通常都係:
週未出
幾日出一次
或一次過出幾個Blog

每次出完Blog後,我都有一種放鬆的感覺,腦海的思維全湧出來,真係幾舒服嫁!

渣老兄,希望你早日回來,以解大家相思之苦呀!

2007年8月10日星期五

八號風球

今日是本年度首次的八號風球,我在外工作的同事2點鐘已經call番公司話3點鐘掛8號波,唔返來哪,天文台網站完全死直,2點鐘時,我個Friend話中環MTR太多人,要關門大桔,真係誇張!

而家係下午5時,公司完全没人,一個客戶電話都無,整個人完全係120%投入工作,不受外界影響,工作效率真係去到200%。

其實,如果一些住係交通安全地方的人,善用這2~3個小時,應該都可以清晒好多平時積下的工作。

好哪!夠鐘走哪!祝大家有個平平安安,快快樂樂的週未!

2007年8月6日星期一

在香港,人人都會話自己忙,忙工作、忙追女仔、忙讀書,真係咁忙嗎?

今日聽了一個講座,講者將忙定了一個很有意義的解釋。忙字是由樹心邊加死亡的亡字,“忙───心死也”,一個人如果常常話自己很忙,每日忙住一些没有意義的事情,每日到了最後,只帶一個很倦的身體回家,行屍走肉!這樣有意義嗎?

今日,同一個勁人談話,佢的生意十分成功,公職多到一籮籮,這個集會已經係今日第5個會議了!佢仲話,一D都唔忙,好開心,覺得生活好有意義!

我們每日都有很多公事和私事會佔據了自己很多時間,但我常常反思和自問,很多時候真係無事忙。在公司做下東、做下西,已經中午了,食埋飯、做下嘢,已經下午4~5點了!整天的時間便没有了。

我希望定下原則,每天放工前,call多一隻客、做多一樣對公司好的事情,比別人和同行做多一步,已經很好了。

2007年8月2日星期四

書中自有黃金屋?

昨日,買咗本“常務島耕作”睇,我諗唔係好多人知呢本漫畫。作者是弘兼憲史,透過一個日本白領的事業歷程,由白領到現在的常務(等於香港的董事長),將世界經濟、不同行業的發展帶出,以最近一期便說印度服務業的發展。真係好好睇,我成日覺得,你睇一本書,只要中間的1~2點對你有啟發,你便發達了!佢仲講咗一些日本巨型企業嘗試收購外國的娛樂事業,從以踏出日本,如果有留意日本近10年的經濟新聞,都會估到佢暗示邊一間企業。

就好似美國連續劇West Wing,講美國總統忍暪自己有MS(唔記得係什麼病),點樣講俾內閣知,點樣面對傳媒,就真係一流哪!講邊個總統和發生什麼事,大家一定估到哪!

呀渣兄唔見咗,希望佢一齊安好,佢之前介紹咗本書How to get rich? 作者係Felix Dennis,雖然未睇晒,不過,有個point 好得:
“大部份人覺得做得有錢佬,主要係2個原因:
1.有一個好機會
2.幸運
但是,九成成功的生意人,都係將一個有咗好耐的概念,將它不停的改善和將公司流程和運作改善,便可以成功了(例子:McDonald)。”

真係佩服到五體投地,我成日都想諗一些好得的生意,又出名,又有成功感。但係,做生意為什麼?我諗唔少人係為咗成功感,出人頭地!但我身為一個普普通通的生意佬咪為咗錢!真係唔好本末倒置。