2007年12月23日星期日

健康 vs 美食

我視美食為人生一大享生,許你一個願望,是希望每個月可以食到一間有質素的餐廳。我對傳統美食更是熱切追求,但當年的美食同現代的健康標準,真係完全是2回事。

膽固醇萬歲!!!

老實講,係咪一餐半餐食得超標,便有損健康?如果真係要餐餐食白烚雞的話,真係慘過去死。今日睇生果日報,睇到蔡瀾兄的文章,真係令我熱淚盈眶。他對生命和享受的態度,對我今日追求美食的生活有一定的影響。當然,如果好似佢拍“蔡瀾嘆世界”咁,有江希文一齊浸溫泉,咁就發達哪!

____________

健 康 版 (蔡瀾)
健 康 版 讀 報 紙 , 最 討 厭 的 是 那 頁 健 康 版 , 即 刻 扔 掉 或 跳 過 , 從 不 仔 細 閱 之 。 千 萬 不 能 看 , 一 看 人 生 就 少 掉 一 份 樂 趣 。 最 先 , 你 會 失 去 豬 油 的 美 味 。
從 前 的 人 , 每 個 都 吃 豬 油 , 不 是 那 麼 好 好 地 沒 事 ? 現 在 有 人 「 忽 然 」 發 現 豬 油 有 膽 固 醇 , 對 健 康 有 礙 , 就 不 敢 去 碰 它 , 還 強 辯 道 : 「 從 前 是 從 前 , 從 前 食 物 營 養 不 夠 , 豬 油 才 沒 事 , 當 今 豐 衣 足 食 , 豬 油 會 害 死 人 。 」
是 呀 , 我 也 知 道 , 但 我 沒 有 叫 你 天 天 吃 呀 。 偶 爾 一 次 , 有 什 麼 問 題 ? 你 們 天 天 吃 植 物 油 , 也 不 見 得 好 呀 。 為 什 麼 跟 流 行 吃 西 餐 , 牛 油 就 那 麼 一 大 塊 , 一 大 塊 往 包 上 搽 ? 牛 油 比 豬 油 好 得 多 是 嗎 ?
再 來 , 內 臟 也 完 蛋 了 。 那 麼 好 吃 的 東 西 , 從 此 在 你 的 人 生 消 失 , 只 要 你 一 舉 筷 , 老 婆 兒 女 都 來 禁 止 , 他 們 讀 了 健 康 版 , 都 忽 然 變 成 醫 生 。
要 吃 就 吃 嚼 之 無 味 的 白 肉 , 紅 的 不 行 , 牛 扒 也 少 了 , 啃 雪 白 的 雞 胸 肉 最 佳 。 每 天 多 吃 沙 律 , 吃 得 變 成 兔 子 。
自 從 發 現 午 餐 肉 會 有 致 癌 物 質 之 後 , 你 甭 想 再 嘗 此 味 。 前 一 陣 子 的 孔 雀 綠 讓 你 把 魚 也 戒 掉 了 , 蘇 丹 紅 把 你 的 老 朋 友 雞 蛋 也 趕 出 門 框 。 水 喉 水 不 淨 , 礦 泉 水 又 有 細 菌 , 最 後 渴 死 為 止 。
每 天 都 有 新 花 樣 來 嚇 你 。 每 天 , 你 家 人 從 你 的 生 命 奪 取 一 部 份 喜 悅 , 就 算 你 是 樂 天 的 , 是 豁 達 的 , 也 要 把 你 化 成 一 個 腌 尖 聲 悶 的 憂 鬱 人 。
如 果 遺 傳 基 因 主 使 你 的 一 生 , 那 麼 健 康 版 會 改 變 你 的 命 運 , 讓 你 事 事 沮 喪 , 導 致 自 殺 。
我 一 再 說 , 健 康 有 兩 種 , 肉 體 的 和 精 神 的 , 你 的 肉 體 再 健 康 , 但 你 的 精 神 已 有 病 , 那 麼 癌 症 隨 而 來 , 還 不 如 快 快 樂 樂 做 個 飽 死 鬼 算 了 , 想 吃 什 麼 就 吃 什 麼 吧 !
要 戒 , 來 生 才 戒 ; 此 世 , 不 要 刻 薄 自 己 !
如 果 家 人 什 麼 都 不 給 你 吃 , 不 要 緊 , 找 二 奶 去 ! 你 要 吃 什 麼 就 給 你 吃 什 麼 , 這 麼 一 來 , 你 才 會 得 到 平 衡 , 你 才 不 會 發 瘋 。

2007年12月14日星期五

中原老板的名言

他常常對子女說,如果用2小時溫習,考試可以攞到A-,就不需要用8小時溫習, 去攞A或A+了。

用在工作上,也絕對適合。好多人會嘗試做對最好,但是,做到最好要用的時間便和工作效益不成正比了。

2007年12月3日星期一

三”唔”政策

今日同個差唔多年紀的朋友食飯,佢做人和做生意十分圓滑。我請教下佢有什麼心得,佢同我講最重要係一個三”唔”政策。

唔該
同什麼人都要講唔該,同個客要講、同秘書姐姐要講、甚至同清潔阿嬸都要講,禮多人不怪。

唔好意思
凡事認低威,無論大錯、小錯、無錯、甚至唔係你錯,總之講多幾句唔好意思,包你無錯。

唔緊要
肯蝕底、肯原諒人,發生什麼事都講唔緊要,有事慢慢講。

真係一言驚醒夢中人,大家做生意為什麼先?做係求財的,對吧?有問題坐低慢慢講,大事化小,小事化無!最終目的係求財,唔係求氣!