2008年3月15日星期六

靚女真係好些?

同大家分享一個故事:
我相信海關有自己的一套的入境抽查守則,以增加查出非法物品的機會。

我有個朋友靚女T,個樣真係幾得,衣著入時,佢經過時你會轉頭望個隻。

有一日,佢從大陸返香港,衣著真係好靚,她也是一般的香港人,返大陸都會買幾隻老番回港,過海關時,海關的人員叫停她和叫她入去查看,她驚到震震地,當海關的人員拿出她的“國內手信”時,望一望....

海關:什麼來的?
靚女T震震地:VCD(電力上升到10萬伏特)
海關:是正版嗎? (隻VCD個包裝冇問題,但一定知係老番)
靚女T震震地:係呀,阿Sir (電力上升到100萬伏特)
海關:唔!咁以後唔好買咁好正版哪。
靚女T:Yes Sir

以上內容係靚女T親口同我說,我笑到直左。

2008年3月9日星期日

What a Wonderful World

這是一首我很喜愛的英文歌,意境令我有一種很放鬆的感覺

這首汽車廣告最喜歡用的曲子是由路易斯‧阿姆斯壯(1901-1971),美國最偉大的爵士大師於垂暮之年所唱。

I see trees of green, red roses too
I see them bloom for me and you
And I think to myself what a wonderful world.

I see skies of blue and clouds of white
The bright blessed day, the dark sacred night
And I think to myself what a wonderful world.

The colors of the rainbow so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by
I see friends shaking hands saying how do you do
They're really saying I love you.

I hear babies cry, I watch them grow
They'll learn much more than I'll never know
And I think to myself what a wonderful world
Yes I think to myself what a wonderful world.

by George David Weiss & Bob Thiele

2008年3月5日星期三

捐血

回想第一次捐血,使在我16歲生日。第一時間在午飯時走去捐血,返到學校仲可以去踢波,仲要係守門員個隻,問你死未?

今日係第56次捐血,晚上同朋友食飯,飲左半枝紅酒左右,個人立刻有少少暈。唔認老都唔得哪!

有人問我做咩成日去捐血?其實起點係我的爸爸。細個個時,見到爸爸封信有個紅十字架,打開一看,發覺係一張30次的捐血咭。爸爸的偶像指數立刻升左好多,覺得爸爸捐血救人好威!個時我應該係小學四年級左右,立刻想要盡快可以去捐血,小朋友都會模仿父母的行為,對吧?

當我數年前,得到30次捐血咭的時候,都有一些感慨!我終於站在和爸爸相同的線上了。到現在保持大約三個月捐一次血,是覺得我少少的行為,便能幫助很多有需要的人,何樂而不為呢?

希望每一個香港人都有捐血的習慣,那麼便有很多人受惠了!

2008年3月2日星期日

三次機會

在同一件事情和經驗中,我通常會給同事三次機會。短期內犯三次同一個錯誤,真係需要請他離開我的公司。

人誰無過?第一次的話,可以說是給機會同事學習,如果他能從錯誤中學習,也可以說是對公司有益。但在短期內再犯第二,三次的話,是不是說明他不能從經驗中成長嗎?

香港九成九的企業是中上企,人數有限。一個同事出錯的話,對公司影響好大。大企業可能一件事情可以好多人負責,對十幾次先出街。公司仔的話,好可能大家也是全民也是兵,個客見到個同事唔得,便會覺得你公司唔得,到時便好大件事了。

可能好多人覺得我好無情,但為了公司的發展和利益,無情一些也需要的。