2010年1月2日星期六

客人喜好

2日前去VCD鋪, 想租VCD睇. 過程中, 查詢了幾隻自己心水的VCD, 但係都租晒出去. 留低左自己個會員號碼, 等番VCD時佢可以搵我. VCD店個妹妹好盡力, 介紹左幾隻她的心水猛片給我, 仲話好好睇. 我講話我對她的推介無興趣時及離開時. 忍唔住多口講了幾句.

“姐姐呀, 你見我問個幾隻都係英文片, 你覺得你係唔係應該介紹番一些英文片給我, 而不是港產片呢?”

這裡, 我不是評論港產片定西片好睇. 但我們應該根據客人需要, 而定下一些配合要求的方案, 而不是根據自己的喜好呀.

4 則留言:

匿名 說...

Maybe she don't want to upset you and there is no good western movie on stock, so she might have to promote you some chinese films.

KATE 說...

老板你好,只是路過看到你的BLODG, 你對事情很有見解,應該是一位很了不起的人^^

匿名 說...

補習上門補習Tutor

匿名 說...

These are actually wonderful ideas in about blogging.
You have touched some pleasant things here. Any way keep up wrinting.


Here is my web page ... vliegtickets