2007年11月21日星期三

副業

每一個生意人,常常都會想做幾種生意,分担下風險。有人會將錢用來投資在股票或樓市,炒下炒下,賺得會仲多過自己間公司。

生意唔講住,這1~2個月,真係全人都炒股,連我的母親大人,都問我抽新股好唔好?師奶指數真係好高!

我當年剛剛出來工作,儲左少少錢,就投入股票市場,有賺有損。但係果段時間,真係常常上網,睇住個市,升小小和跌小小,完全控制左我果日的心情,嚴重影響我當日的工作表現。

做左老細後,有時都會玩下股票,但係我真係好細胆,常常留意升跌。咁工作表現當然唔好哪。

到現在,我都會玩下股票,但係一定買120%有實力的股票,買個些放係床下底10年都唔驚個些。同做生意一樣,我做生意的目標,係為我做成被動性收入,一些我唔駛做(或投入少量時間和精力),都能夠每月為我產生利潤,咁就最好了。你問我,我寧願穩定地每月賺$10,都好過一時賺$20,一時倒蝕$5。

沒有留言: