2007年11月12日星期一

浮誇II

今日路過旺角中心,諗起一段往事。之後食飯同朋友講起,我細過到中學生時代,真係好不知所謂,話說中學年代,一日鼓起勇氣,入左旺角中心行左個圈。以下是和朋友阿水的對話:

馬老板:好驚呀!
阿水:驚咩呀?
馬老板:剛剛行完旺角中心
阿水:咁都唔知你驚咩喎?
馬老板:個商場好多女仔,成個商場都係賣女仔嘢,好唔自在呀!發誓以後一個人唔入去呀!

全枱人同一時間噴飯,笑聲大到要俾間餐廳列我地做黑名單!佢地笑完仲要話我作大,係到搞氣氛!大佬,真珠都冇咁真呀!
細個時的馬老板係和尚寺讀書,真係冇機會接觸女仔,同女仔講嘢會口震震。讀大學又係全男班咁,邊有機會識女仔,係出來做嘢之後好左少少。

所以,雖然我五音不全,但係去到唱K,都一定唱高難度之作“浮誇”!

8 則留言:

C.M. 說...

馬老板:

哈,原來香港仲有兩個我。(真架!)

匿名 說...

我的大學女同學用男性地獄形容旺中,我既感覺係好悶 !!!

馬老板 說...

不過, 而家人過三十, 又會用第二種心態去睇(唔係有色眼光). 同埋可能自己做緊生意, 都會留意下D靚妹仔鍾意D咩

野蠻郡主 說...

um...旺中d野係平就平$38一條牛仔短褲,我細個個時都成日去,但近幾年發展迅速,我幾個月前去過一次都已經嚇親…

無他,平店係多,但人更多,仲迫過羅湖東門,所以…都係少去為妙!

但如果有身材著咩都靚既女仔又或者想買平野既,ok架!係迫d囉!

馬老板 說...

哈, 郡主你好, 別來無樣呀?

看來, 旺中都有好多人識個時的足跡.
不過, 我以前識一些住香港島的朋友, 佢地講到明, 唔會行旺角的商場, 因為覺得好Cheap.

我認為, cheap唔cheap, 睇自己的. 唔通你行女人街會真係變cheap. 我就鍾意周圍行下, 感受下唔通地方和環境的感覺

xiao zhu 說...

旺中,的確係幾得人驚架。

野蠻郡主 說...

老闆,我生活ok呀!多謝關心,不過間唔中行下都好架!成日就唔洗喇!嘻嘻!

馬老板 說...

Re.: xiao zhu
hehe.. 我仲驚得我一個咁諗tim.

Re.: 郡主
保持聯絡. :)