2007年12月3日星期一

三”唔”政策

今日同個差唔多年紀的朋友食飯,佢做人和做生意十分圓滑。我請教下佢有什麼心得,佢同我講最重要係一個三”唔”政策。

唔該
同什麼人都要講唔該,同個客要講、同秘書姐姐要講、甚至同清潔阿嬸都要講,禮多人不怪。

唔好意思
凡事認低威,無論大錯、小錯、無錯、甚至唔係你錯,總之講多幾句唔好意思,包你無錯。

唔緊要
肯蝕底、肯原諒人,發生什麼事都講唔緊要,有事慢慢講。

真係一言驚醒夢中人,大家做生意為什麼先?做係求財的,對吧?有問題坐低慢慢講,大事化小,小事化無!最終目的係求財,唔係求氣!

8 則留言:

黑人 說...

仲有「唔清楚」
「唔關我事」
可以卸走不少鑊!
嘿嘿嘿

野蠻郡主 說...

一dd工咋..如果對住d客咁講,就大穫喇!

馬老板 說...

哈哈, 都係郡主細心. 我覺得都人做人圓滑些好.
自己語氣好些, 他人好受些, 有助工作暢通無阻.

野蠻郡主 說...

老闆,我依家睇緊一本關於客戶服務既事丫,佢都有教顧客既忠誠度往往比滿意度重要,而且,員工一定要培訓…下刪幾百字(未睇晒)…

馬老板 說...

有冇書名? 等我都睇下. :)

野蠻郡主 說...

英文版係"Customer Satisfaction is WORTHLESS, Custoer Loyalty is PRICELES" (Jeffrey H.Gitomer),我梗係睇中文版啦"客戶聖經-服務倍增" 何心瑜譯

本來借左一本講80/20理論,但睇左幾頁,好想訓…

馬老板 說...

謝謝

匿名 說...

講就天下無敵, 但做既好多人就問心無力...