2007年12月14日星期五

中原老板的名言

他常常對子女說,如果用2小時溫習,考試可以攞到A-,就不需要用8小時溫習, 去攞A或A+了。

用在工作上,也絕對適合。好多人會嘗試做對最好,但是,做到最好要用的時間便和工作效益不成正比了。

5 則留言:

匿名 說...

用意.
在香港, 很多時老板們都只是要B/C tim!

只係, 有時老板所defined 的其實是F喎.咁個下屬要不要用個老板講聲:"可唔可以做到E咁大吧"?

K 說...

So, time management同effective job skill對工作上非常有用。

但實情係, 有時候係"說易行難", 我都學緊。

C.M. 說...

馬老板:

小弟都大約記得施永青呢幾句,最初都表同意。不過諗諗下,若果子女係以應付香港考試制度/交功課為目標,我就尤其覺得正確。不過若子女係為左自己興趣去達成呢個A+目標呢,我就覺得或多或少值得鼓勵。(例外情況當然有,不過我都想佢地會搵到“鑽研”學問既樂趣。)

不過咁,我查實都未知自己究竟想自己個女點。

Carole 說...

啱喎
呢個係我當年hkcee電視送書的原因
考試仲開心過返學

入咗u
最憎嗰d比埋tips考試的prof
簡直係浪費大家的時間

虎茶 說...

施老闆個女係尖子, 做老豆唔想佢全個世界只有讀書, 為考試而讀就更加唔係路.
讀書係知識既追求, 唔係分數既追求嘛!!!