2008年3月5日星期三

捐血

回想第一次捐血,使在我16歲生日。第一時間在午飯時走去捐血,返到學校仲可以去踢波,仲要係守門員個隻,問你死未?

今日係第56次捐血,晚上同朋友食飯,飲左半枝紅酒左右,個人立刻有少少暈。唔認老都唔得哪!

有人問我做咩成日去捐血?其實起點係我的爸爸。細個個時,見到爸爸封信有個紅十字架,打開一看,發覺係一張30次的捐血咭。爸爸的偶像指數立刻升左好多,覺得爸爸捐血救人好威!個時我應該係小學四年級左右,立刻想要盡快可以去捐血,小朋友都會模仿父母的行為,對吧?

當我數年前,得到30次捐血咭的時候,都有一些感慨!我終於站在和爸爸相同的線上了。到現在保持大約三個月捐一次血,是覺得我少少的行為,便能幫助很多有需要的人,何樂而不為呢?

希望每一個香港人都有捐血的習慣,那麼便有很多人受惠了!

8 則留言:

野蠻郡主 說...

UM...我d血唔健康唔捐得呀!

馬老板 說...

how you know that your blood is not freash? :)

野蠻郡主 說...

唔!係呢!真係唔捐得呢!

馬老板 說...

明白, 咁你要小心身體呀.

逍遙小妹 說...

馬老闆~~~

我都有25次呢~~~
捐血對身體好呢~~既可幫助人,又可以加快身陳代謝~~而且生日當日去捐血的話,有禮物送呢~~

馬老板 說...

好嘢喎. 有什麼禮物呀?

匿名 說...

我是一位過客!

不過見你捐過咁多次血,旦實在欽敬,我成世人,細細粒咁,只成功捐過一次血,有另一次差D捐到架啦,但位十字會姐姐用支針插咗幾嘢之後,放棄揾條血管,另外有兩三次都係話我太細粒!! 我都想救人架!

馬老板 說...

Gwen 你好!

剛剛過了60次! 你可以做一些有氣運動. 可以令血管粗些的.

以上是聽人講, 没有考正過的. :)