2008年3月15日星期六

靚女真係好些?

同大家分享一個故事:
我相信海關有自己的一套的入境抽查守則,以增加查出非法物品的機會。

我有個朋友靚女T,個樣真係幾得,衣著入時,佢經過時你會轉頭望個隻。

有一日,佢從大陸返香港,衣著真係好靚,她也是一般的香港人,返大陸都會買幾隻老番回港,過海關時,海關的人員叫停她和叫她入去查看,她驚到震震地,當海關的人員拿出她的“國內手信”時,望一望....

海關:什麼來的?
靚女T震震地:VCD(電力上升到10萬伏特)
海關:是正版嗎? (隻VCD個包裝冇問題,但一定知係老番)
靚女T震震地:係呀,阿Sir (電力上升到100萬伏特)
海關:唔!咁以後唔好買咁好正版哪。
靚女T:Yes Sir

以上內容係靚女T親口同我說,我笑到直左。

12 則留言:

中產管數男 說...

haha, 有趣有趣, 咁...靚仔對d女海關有冇同樣作用?

馬老板 說...

哈, 你可以試吓, 不過後果自負. :)

野蠻郡主 說...

哈哈哈!不過依d唔係個個work!~

馬老板 說...

ha. you can try try. :)

野蠻郡主 說...

嘩!我又唔靚女,一陣間告多我條講大話呃警務人員點算!

咪攪!

馬老板 說...

哈哈, 你可以加大電力呀

Hana 說...

我呢淨係知道人人都寂寞!
違例泊車或者超速,只要傾多兩句十次有八次唔使收告票。

馬老板 說...

Hana, 真係? 我唔知喎

N/A 說...

有時靚女無可否認有著數 ge !~

逍遙小妹 說...

靚女當然著數啦~~~成日有班觀音兵嘛

野蠻郡主 說...

hi,老闆好!我得閒d又來打個招呼喇!我上去返大陸,我朋友都有買…不過我地去d少人既關卡,所以…冇人查!哈哈哈!

馬老板 說...

話時話, 我都冇買老番好耐. 唔係扮正義. 係租VCD都Ok.