2007年9月7日星期五

朋友生病了

一陣間我會去探病,我朋友今年四十三歲,無端端中風,而家正慢慢地康復中。

他平日都生活好健康,唔食煙、唔飲酒,得閒做下GYM、打下Golf,做銀行中高層,簡直係模範的生活和工作。同佢閒談間,先知道佢屋企好多人有這個病,佢都不能幸免。

近年體重和年齡都不停上升,近一年,都開始做多一些運動,每個星期都會跑1~2次步,做多些有氣運動。我雖然係蔡澖係信徒───“膽固醇萬歲”,為咗美食,會不惜勞苦、唔理那些什麼指數、什麼不飽和脂肪酸....等等。但係為咗60歲都可以日日精精神神,唔好要用紙尿片,都係要注意飲食,做多一些運動。

不過,如果有好嘢食,都係個句: 膽固醇萬歲!!!

9 則留言:

M40+ 說...

膽固醇萬歲!!!
我都係信徒, 前一年仲超左標. 而家都仲係信徒, 不過每朝都整碗麥皮, 又食多 d 水果, 膽固醇含量 back to normal 了

馬老板 說...

以前都聽個麥皮好有用, 但係真係唔鐘意食. :)

逍遙小妹 說...

我都唔鐘意食麥皮呢,不過我會食多纖維的食物如麥包呢D就OK呢~~

黑人 說...

麥片心得一二:

1.麥皮不能買即沖即溶那款,功效不高

2. 應該買需煮那種,纖維較豐富 (貴格麥片的話...買藍色罐那款)

3. 小弟不喜歡甜的東西做早餐,麥片又一貫是甜吃的,做了個實驗效果不錯,可以試試

去吉之島買些味噌醬混入麥片中調味,麥片本身是無味的,咸吃也可

不懂份量可以買些「一人前」份量包裝的味噌湯(麵鼓湯),佐以魚乾或木魚絲,再加些芝麻或海苔,可以當吃粥般吃。

濃淡份量就恕難明述,每人口味有異,但pack 好的東西不會點出事吧,乾手淨腳也很適合不擅下廚的人

馬老板 說...

我現在會每星期做1~2次有氧運動, 希望退休時可以有健康的身體享受人生

野蠻郡主 說...

馬老闆,我以前都唔食麥皮架!仲聞到想嘔個種。但去到某一種情況會對自己有益,幾難食既野會自然會放入口…

不過我d唔識食既就好簡單…都係買貴格,但就係紅色個隻(唔識分咩色有咩好)一大包都係20蚊到,平時就咁溝熱水(豐富d就用高鈣低脂奶沖)

馬老板 說...

郡主千金之軀, 要小心身體呀.

我而家去探病先, 拜拜!

野蠻郡主 說...

幫我俾d祝福你朋友啦!thx~~~

馬老板 說...

郡主, 我朋友聽日出月, 有心有心.

不過, 出月後都要慢慢調理身體, 我介紹左個中醫俾佢, 希望有用