2007年9月26日星期三

中秋節

首先,祝大家有一個快快樂樂的中秋節假期!

每年中秋節,都係月餅生意的黃金(唯一)的檔期,廣告和宣傳鋪天蓋地。但有冇月餅生產商做過一個統計,買月餅的用途主要是什麼:
自用
送禮(客戶)
送禮(親戚)
送禮(同事)
求婚 :)
最後一個應該為數少之又少,如果真係有的話,請告訴大家呀!我會送一些月餅給我的員工及客戶,以表示過去一年合作的謝意。但有時心諗,送月餅給家人,特別係輩份高的那一些,中秋過後,家中分分鐘有超過十盒月餅,食又食唔晒,轉送他人又太遲,真係一個好大的浪費。

中秋節是一個一家團圓的日子,一家人坐埋一齊食飯,絕對俾收到什麼月餅開心。可能人大咗,好重視過時過節,和家人團聚的機會。

星期一同自己屋企人食飯,同父親大人講起,因為很多恩恩怨怨,如果有一日最高層(我的祖母)仙遊的話,咁大家見面的機會真係少之又少。其實可能你見你的同事或樓下看更,見得多過你的親戚,但係,做得親戚真係一種因果,佢地真係睇住你大,睇住你發達(我都想 :) )。如果可以的話,我都會努力維繫我家人的關係,話晒我都係長子嫡孫!

8 則留言:

小貝 說...

我最喜歡便是集體家庭活動, 中秋節是我們最喜歡聚在一起的日子


多謝馬老板, 別來無恙嗎

馬老板 說...

我很好呀, 只不過最近比較忙(或懶) :)

逍遙小妹 說...

長子嫡孫要做好榜樣給後輩,但有時實在.....很難去做到!唉~~~

馬老板 說...

小妹你好,

一個人年齡越大, 身份越高, 便會有更多的責任. 好似超人個爸爸常常講: 上天俾你有這一個能力, 你便要負起一定的責任了.

逍遙小妹 說...

很可惜是經濟能力並不是跟著年紀而提高呢 >_<~~~

馬老板 說...

機會是留給有準備的人.

小妹, 加油呀

野蠻郡主 說...

馬老板,好耐冇見了!補返你節日快樂!^^

馬老板 說...

郡主你好,

近日生意個邊比較忙, 同埋無什麼題材想講, 希望會有多一些感受和大家分享哪