2007年6月22日星期五

同事問題

今日, 阿蘇同我投訴有同事只識做表面嘢, 在我背後就吞Pop, 想想玩辦公室政治.

我動作, 安撫吓佢!
我心諗, xyz!

同事在老細背後做吓自己野, 吞下Pop, 我當年都有, 成個MCSE都係在吞Pop的情況下考番來, 但係, 最緊要係做到野, 交到功課俾老細睇, 咁就無問題, 做得你老細, 吞Pop招數一定高你幾班, 點會唔知, 不過隻眼開, 隻眼閉就真.

不過, 除咗做到野, Team Spirit 都好重要, 如果一個同事做獨家村, 其他同事杯葛佢, 都幾大件事, 一間公司唔需要一些A級人馬, 但就一定需要一班幫到手, 有team spirit 的B級人馬, 個個A級反而唔好, 因為佢唔會留係你間細公司到.

7 則留言:

K 說...

首次留言, 如有不敬之處, 請馬老板多多包涵我這位small potato!

講番同事問題, 多數就係: 投訴那一位, 分分鐘就係搬弄事非的一位(曾經係HR一分子, 特別有所警覺)。 同埋, 個員工要做到野出o黎至得, 否則您點話別人都無用(不過我想強調係公司應有的制度, 例如遲到早退, 作為員工係要遵守的)。

我都同意Team Spirit的重要性, 若然加埋appropriate的management style, 就會提高productivity。

時間許可, 可以看看同樣都係中小企老闆----ck個blog, 很值得作為boss的您一個借鏡。

馬老板 說...

Hei Karen,

不好咁客氣, 我都係發吓嗡風. 如發現小弟的說話有問題, 請多多指教

每個人都有佢的長處和短處, 只要佢的貢獻多個佢的問題, 咁就無求哪!

CK兄個Blog簡真係每日必讀, 好個睇D工商管理書籍

小貝 說...

今晚同同事食飯, 都有提到大家既工作環境。

我好認同team spirit的精神, 有team spirit基本上好多問題都好容易解決。

馬老板 說...

不過有時"團體精神"好得交關, 一個同老細有問題, 好容易影響成村人, 當年一個同事因last day 問題同我刀刀叉叉. 將一件好小的問題發到好大, 結果, 他的好同事在1~2個月內也相繼離職.

小貝 說...

我覺得做咩都係, 如果係坐係上面既話, 就要做到人地對你係一個服字, 哩樣係好緊要~

仲有,下面既都要識得尊重自己上司, 總之上面做到野, 就要服!

黑人 說...

縱觀馬老闆和CK個blog
做老板似乎有7成時間處理人事
其餘3成才是業務發展呢

馬老板 說...

致tk兄:
5050哪, 不過我有D做大陸生意的朋友, 應付官員的時間超過6成, 每一行和每一個地區, 都有他做生意的獨立生態呀