2007年6月29日星期五

中學座談會

今日,為了還人情,幫朋友去一間中學講Career Talk.內容都係個D,但係,最有趣的是,個D預科生,問十句先答一句,用了九牛二虎之力,先問一句,答一句.20分鐘之後先可以warm up.

我成日覺得,出來做野,最重要的是Presentation Skill,就算你做工程師和會計師,頭十年埋首苦幹.但到你做Manager時,你都要做Presentation俾老細、老老細和客戶,如果到時先學,就遲了

學校是一個很好的學習平台,但係主要教一些Hard Skill, 一些Soft Skill如Leadership, Presentation, Project Management,就完全没有了.到大學先因為做project要識,性格已經形成了.要改也很難

所以,今日到最尾,我都同D學生哥講,要爭取機會做Presentation,做Team leader,先可以有足夠彈藥,在社會大學打仗呀

2 則留言:

財務自由人 說...

馬老闆,我記得自己中學時代對 Career Talk 總是沒心機聽,到大學時代就盡量出席,可能係佢地無興趣呢 !

馬老板 說...

你就好哪, 當年Bill Gate來我間大學演講, 我都係掛住去游水, 唔好睇講座