2007年6月25日星期一

同事請假

我公司都算Ok. 有10日有薪假期. 我不留都鼓勵同事請假, 休息下, 充下電. 不過, 有時同事請假, 都會估下佢係唔係公搵工.

經驗來講, 如果真係去見工, 都會係去請sick leave, 因為對方唔會等你2~3日去請假. 所以, 通常間唔中都會捉同事入Office, 吹下水, 了解多一些近況, 出面風大雨大, 我都贊成他們在我度做幾年, 儲下經驗先.

11 則留言:

財務自由人 說...

其實老闆見員工請sick leave,係咪都估到佢地係真病定假病呢 ?

財務自由人 說...
此留言已被作者移除。
馬老板 說...

剛剛收到佢電話, 聽日會番工. 我都會信佢. 由細到大, 我都奉行性本善的做法和相信別人. 不過, 這個做法已經令我吃了很多錯節了.

Chris 說...

睇得出馬老闆係個大好人,
小弟愚見,畢竟做老闆要面對好多問題,又人際關係又商業難題,太好人好危險ga。


btw,我自己有時懶,都會扮病攞sick leave
(唉,時下d年青人真冇責任感)
haha!

馬老板 說...

Chris, 你好.

一時時哪, 有時我都會諗埋一邊, 覺得員工成日攞我便宜.

K 說...

我會咁睇:-

睇下係咪撞正星期一(星期一症候群), 近星期六定係公眾假期啦!

又或者, 病親係咪來來去去都係傷風感冒; 甚至乎, 一個月都係攞3-4日假lor。

如果成為一種habit, 就要留意下了。

馬老板 說...

通常星期一, 9成同事都會遲3個字先返到公司

匿名 說...

如果個伙記要走的話,要留都留唔到嫁啦.只好由得佢見工.

唔放假給伙記只會顯得自己唔大方,何必呢...(還要好多時都係估估下...)

馬老板 說...

試過請咗個靚妹做receptionist, 開頭只係怕佢唔準時返工, 點知無端端大咗肚, 係請產假.

程音語 說...

路過,黎答下嘴:

有時有適當的turnover (如一年<10%) 對公司運作可能仲好. 至少可以加D新鮮感嘛!

馬老板 說...

Re.: 程音語
我呢間公司仔, 1個同事走都好大影響嫁, 因為每個工種都係1~2人部門. :)

不過, 每有新人加入, 都會有正面的影響, 這個我贊成