2007年6月16日星期六

同事意見

琴日, 有同事Last day, 通常我都會同last day 同事吹下水, 給一些建言給他, 當然, 最希望大佬佢都俾返D指引小弟, 改進下我間蚊型公司都好.

我通常每月都會和同事一對一, 隻秋隻, 吹下水, 通常都話無問題, 幾好幾好! 不過一到最後一日, D意見會多過過去意見的100倍! 無奈!

其實如果同事可以開心見誠, 會唔會不用給我resign letter 呢?

4 則留言:

匿名 說...

俾咁多意見, 驚得罪人哪

xiao zhu 說...

打工仔嘅心態,都係講少句好啲架喇。要同事開心見誠,做老細要付出嘅,肉麻啲講句,真係要無比嘅愛心、耐性、同時間,最重要嘅係畀佢地可以日久見你心,要見嘅係講得出做得到嘅實証。關係同信任係需要時間同誠意去建立嘅,尤其係做老細果個,就一定要加倍肉緊至得。

另,員工辭職都會有好多唔同嘅原因嘅。

匿名 說...

如果員工係開心見誠同你一早傾啲問題,當然俾 resignation letter 既機會係細左,但係要員工坦白俾意見,都真係幾難,一陣講錯野,老細唔鐘意點算。

馬老闆做exit interview 都好既,過去左既就補救唔到既,但係都希望將來有改善 !

馬老板 說...

不過, 好多時, 佢地都係唔出聲, 真係唔知點解要走.