2007年6月26日星期二

人工問題

今年請的同事, 人工起碼比上年多咗2成, 人的素質就分別不大. 所以, 同工不同酬一定會出現, 要睇下你幾時入職, 幾時轉工. 冇得投訴, 同事如果投訴都無計. 佢能力不足我又唔想加俾佢

前幾日有班醫生投訴同工不同酬, 我覺得我們不是生活在共產社會, 收入和前途有很多因素控制, 咁我97買咗樓, 唔同賣番俾李家誠咩. 班醫生可以在好景時quit咗佢, 跟住apply第二間醫院, 同一個職位. 咁咪得囉?

我無意得罪任何醫生, 他們工作的辛苦不為外人道. 但係真係在香港生活和工作, 就要接受這個事實哪

4 則留言:

K 說...

馬老板, 雖然您話"好景時quit咗佢, 跟住apply第二間醫院, 同一個職位. 咁咪得囉?
"

如果咁易, 大把醫護人員做緊。

作為半個知情人士, 實情係:-

1. 在2000年, 政府一刀切cuto左人工, 搞到醫管局和其他NGO"必須"跟隨(所以呢期搞到社工呀, 醫護人士等示威抗議)。

2. 除非係私家醫院, 而且都要睇您經驗等等因素(就算係transfer去另外的公立醫院, 俾您的point是否係當時inferior的starting point?都係要考醫護人員好多o野)。

3. 就算俾醫生出o黎掛牌, 自僱的話要考慮很多問題(如租金, 水電等問題); 若然在私營的醫療團體, 更要小心被壓價甚至結業等問題。

為方便您有更多的了解(雖立場不同, 不過我都想share資料給您知), 可以上我和馬沙筆記(http://charblogger.blogspot.com/)看看詳情。

馬老板 說...

Karen, 謝謝你的資料. :)

財務自由人 說...

其實人工問題都可以回應返請 sick leave 既主題,市好咪有時請 sick leave 去見工 lol ....跟住返工就交 resignation letter ....唔知馬老闆公司近期多唔多人走呢 ?

我同好多朋友既公司都有人陪錢即走,作為一個老闆,如果有同事陪錢走,馬老闆會點做 ? 同埋心情如何 ?

馬老板 說...

Re.: 股壇散仔
同事出到陪錢走, 我都冇計. 無謂左住人發達. 祝佢一路順風, 得閒買下年茶俾我哪.

今年同上年差唔多, 不過新請的人工就要高D哪