2007年8月18日星期六

穿衣的問題

今晚要去一個生意上應酬晚宴,我一個女性朋友問我應該穿什麼去。佢驚太誇張會搶主人家鏡,太隨便又會俾人話。

我係男人,真係唔識答呢個問題,男人最方便,一套西裝便可以應付大部份的場合。如果寫明係“Black Tie”,咪打番個Bow Tie和踢死兔一件,都没人記得個男人上次穿咩嫁哪。

女仔(或女人)就大問題好多了。我有個朋友屋企有幾套去飲的Ball衫,都幾索幾得嫁。不過佢話要買多一套,原因係下次去飲班朋友,已經見個晒佢所有的Ball衫,真係服左佢。

前個班謝師宴期間,通間都係穿到成個大人咁的小朋友,化晒行裝,set晒頭。留意番D髮型屋,好多都有一些謝師宴套餐。一個幾多錢,四個平D,十二個仲平。仲包埋化裝...等等,香港人的生意頭腦和轉數,好嘢!

11 則留言:

野蠻郡主 說...

我都覺得男仔著衫易好多..一套西裝攪掂晒!

女仔好麻煩架!你著smart causal,著suit可能人地毎個去ball咁,你著得太隆重,點知全場都冇人好似你咁誇張,真係唔知點算好!

馬老板 說...

最終我個朋友穿了一件湖水藍色的大Deep V,仲Deep過星期五個股市.成為全場目光集中地. :)

xiao zhu 說...

講著衫,我都寧願做男人,簡單幾多呀!

馬老板 說...

哈, 但有時我都覺得女仔咁多變化, 幾好嫁!

野蠻郡主 說...

deep v都唔係人人著得起架…

folium 說...

女仔著衫都幾麻煩,要之前一日選定,臨時穿上身照照鏡,可能對鞋唔襯髮型唔對,又要改變主意,再選過。

馬老板 說...

女仔唔會樂在其中嗎?

匿名 說...

男仔著衫真係好方便,但係有時見 D 女仔著衫有好多配搭,個人無咁沈悶。

野蠻郡主 說...

不過要講究,其實男性都可以好講究,簡單著西裝丫。唔同色既恤衫襯唔同色唔同圖案既呔,鐘意既…加埋唔同款既鈾口扣。

都可以好煩架!^^

馬老板 說...

係呀, 呢幾年可能老左或有需要, 都會用鈾口扣.
個人不愛打呔, 見客冇計

匿名 說...

女仔幾好, 可以多些配件, 男仔就真係好悶喎

怎麼天份不是女人上