2007年8月22日星期三

炒人

相信我,無一個老板鍾意炒人,你需要投資在一個員工的時間、金錢、心機....等等,絕對係到非不得要也不想炒人。不過,今日終於要出手了!

同事Ah Yan來左我公司一個月左右,一個新人唔會要求有什麼生產力和效用,但求肯學嘢,出錯後可以改善,慢慢學便可以了。Ah Yan個完全係死牛一邊頸,常常用對朋友的語氣對上司和客人說話,要求她做一件簡單的事情,可以10分鐘後完全忘記晒。

新同事入職,大家的要求都是做到最基本的事情,同一件事情,錯第一次叫做攞經驗,第二次都可以叫做唔小心,第三次便死得了。

今日叫左佢入我間office傾,給她最後機會,要她唔好再犯相同的問題,佢話唔可以,驚做唔到。大姐呀,同一句說話,可唔可以用一個圓滑一些的說法同人講呢?例如:
“我驚我做不到,不過,我會慢慢學,請俾多一次機會我!”

佢咁樣講,真係促成炒佢的理由。同埋,個員工如果咁樣都唔駛俾人炒,會好影響同事的事氣和老細的公信力。炒她是唯一的選擇,

10 則留言:

程音語 說...

應該係"炒"人...

馬老板 說...

哈, 程音語, 好耐無見, 唔該晒

K 說...

1. 請把呢篇文的"抄"字全部變成"炒"字(只因係要"正"字正確也), 以免讀者(尤其我)不明白。

2. 係入職而不是"入識"。

3. "常常用對朋友的語氣對上司和客人說話,要求她做一件簡單的事情,可以10分鐘後完全忘記晒。" 恕小妹愚昧, 還請寫得詳細一點。

4. 正題問題: 呢位Ah Yan之前有無工作經驗? 以前份工duration最短及最長有多少?

收到你回覆後才俾意見。

K 說...

關於(1), 意思為"煩請即時改正"。謝謝!

馬老板 說...

我真係鄉下仔, 經Karen一講, 我先意識到可以改正錯仔. 唔該晒, Karen.

佢唔係好多工作經驗, 但係佢個職位好Junior下. 主要Operation為多. 我覺得經驗可以積下來, 但做人態度真係好重要!

我公司細細, 員工主要係全攻型和多功能的, 一開始唔識嘢唔係大問題. 最重要係目標正確, 做好自己份工便可以了.

K 說...

意見:

呢位Ah Yan可能係:

1. 直腸直肚;
2. 不上心;
3. 處事方面未學懂圓滑;
4. 見世面少。

後兩個可以訓練出來, 但係前兩個就要看她本人造化; 問題係: 當初請她的時候有無問下一些模擬的situation問題去了解她的為人呢? 其實係幫到僱主請人的。

小貝 說...

哈哈大家突然變左中文老師

你做乜咁夜都仲係office?
講起工, 我最近都好想轉工。

Carole 說...

嘩!!!
我果然係老一輩
我啱啱返工嗰陣時
從來唔識講唔可以

後來都係我個clerk同大老闆say no時
我先知你可以話
"this is not my job duty"
......

馬老板 說...

Re.: Karen
新同事已開始番工,希望可以同佢有一個”美滿的發展”哪. :)

Re.: 小貝
做什麼想轉工呀?

Re.: Carole
千奇唔好咁講,雖然我都係咁諗,但係我都係細譚校長幾年呀.

匿名 說...

I am also boss of SME. There is a great art about management. If you can manage your staff, you have won 50% already.