2007年8月2日星期四

書中自有黃金屋?

昨日,買咗本“常務島耕作”睇,我諗唔係好多人知呢本漫畫。作者是弘兼憲史,透過一個日本白領的事業歷程,由白領到現在的常務(等於香港的董事長),將世界經濟、不同行業的發展帶出,以最近一期便說印度服務業的發展。真係好好睇,我成日覺得,你睇一本書,只要中間的1~2點對你有啟發,你便發達了!佢仲講咗一些日本巨型企業嘗試收購外國的娛樂事業,從以踏出日本,如果有留意日本近10年的經濟新聞,都會估到佢暗示邊一間企業。

就好似美國連續劇West Wing,講美國總統忍暪自己有MS(唔記得係什麼病),點樣講俾內閣知,點樣面對傳媒,就真係一流哪!講邊個總統和發生什麼事,大家一定估到哪!

呀渣兄唔見咗,希望佢一齊安好,佢之前介紹咗本書How to get rich? 作者係Felix Dennis,雖然未睇晒,不過,有個point 好得:
“大部份人覺得做得有錢佬,主要係2個原因:
1.有一個好機會
2.幸運
但是,九成成功的生意人,都係將一個有咗好耐的概念,將它不停的改善和將公司流程和運作改善,便可以成功了(例子:McDonald)。”

真係佩服到五體投地,我成日都想諗一些好得的生意,又出名,又有成功感。但係,做生意為什麼?我諗唔少人係為咗成功感,出人頭地!但我身為一個普普通通的生意佬咪為咗錢!真係唔好本末倒置。

13 則留言:

陳奶占 說...

馬老板:
幸會幸會,占仔只係路過見到老板級大名與及大家都係對邊緣漫畫有興趣既人,斗膽留返隻字咁啦...

馬老板已經睇到常務拿?記得占仔當初睇課長島耕作時,已經比佢既辦公室政治同主角既成長吸引住,儲左<課長>後亦都由<青年>睇到最新既常務,中間大大話話都有40本,見證主角大半生,當中作者既視野真係好厲害,由日本從高技術生產王國到要移師內地生產,主力保護智識產權同技術,與及八十年代日本經濟起飛既事都印象深刻,最緊要係占仔依家係日本公司做,公司入面既風氣真係同書中好相似(雖然占仔個間係中小企,不過話晒都係日本上市)

馬老板 說...

陳奶占兄:
唔好咁客氣哪, 我間公司得個幾個人, 蚊型公司之蚊型公司呀

我第一次睇係報紙話, 李嘉誠都睇先俾佢吸引左, 李生有冇睇我唔知, 不過真係好好睇!

今日出左"神之水滴11"呀, 本書講紅酒幾好嫁, 有興趣可以睇下

陳奶占 說...

馬老板:

咁岩過黎又見到老板回應, 真係開心
乜李生都有睇?咁都幾出名呀!

神之水滴11我前幾日見到喇, 其實係十大書坊都睇左10本,但係占仔雖然對紅酒呢樣野情有獨鐘,不過講到飲同知識呢...就真係冇乜, 所以睇個時都真係一頭霧水, 得閒擺返套係屋企刨下先得~

C.M. 說...

島耕作,小弟都睇過兩集,不過,比小妹禁左... 聽講,真係如馬老闆所講咁好好睇,小弟都要搵機會去岌多次。

馬老板 說...

CM兄,

島耕作佢無論係任何場合和環境,都會有出色的女性投懷送抱, 無什麼大手尾, 這是禁止的理由嗎? :)

我愛人Vivian都有睇, 佢都話現實生活有冇咁多艷遇, 教壞晒D男人

C.M. 說...

哈哈,馬老闆,原來真係咁!

我之前都係度諗係咪架啦... 女人真係最能體現“防人之心不可無”既典範...

:)

馬老板 說...

都係嗰句, 互相尊重哪! 一個男人如果無自己背後的女人支持和信任, 真係做咩都唔靈.

黑人 說...

小弟都係由課長一路睇上去
印度果輯未睇
但睇到佢在中國做董事

佢講中國國情,以日本人來講又真係講得幾中既。最喜歡係中澤上位及剛過身果兩段,真係幾有人情味

同埋...島耕作做到阿爺都咁靚仔,抵佢發達啦

哈哈哈~

馬老板 說...

阿島佢真係唔係老嫁, 你用佢現在同"青年島耕作"比, 真係肥咗少少咋

M40+ 說...

我只係睇左課長,

島耕作佢無論係任何場合和環境,都會有出色的女性投懷送抱, 無什麼大手尾, 這是禁止的理由嗎? :)

呢個亦係我好 admire 佢的理由. 哈

馬老板 說...

作者真係好識捉摸男讀者的心理. :)

馬老板 說...

作者真係好識捉摸男讀者的心理. :)

馬老板 說...

你好, 多多交流!