2007年8月26日星期日

HIM + 車王雜誌

今日手痕, 見HIM和車王雜誌一齊賣, 只需$18, 手痕痕就買左本.

從一個供求角度, 這一個組合真係幾能滿足男性的要求
大量美女圖片 (唔駛解釋瓜?)
大量性感美女圖片 (同上, 唔駛解釋瓜?)
大量靚車圖片和報告 (男人就係鍾意多些報告, 同人吹水時都好似有D料到)
時裝加靚錶 (現代的男性都會打扮下, 起碼可以見得下人)
仲有一小本 “動漫Babes消暑寫真” ß 對象是後生仔?
又有一個講大貨車和車頭的專輯 ß 對象是大隻佬司機哥哥?

廣告方面, 竟然起碼有2隻牌子的安全套廣告, 車呀, 錶呀, 一應俱全

何止3個願望, 簡直係滿足了男人9成幾的願望. 以前一本都要$30幾蚊, 而家$18有3本(連埋本小寫真). 真係好得, 包裝上, 佢唔係好似一周刊咁2本重疊. 而係2本水平放, 用硬咭紙固定. 視覺效果上, 已經好吸引, 你行埋去書報攤, 想睇唔到佢都幾難.

南華傳媒, 你係得喎!

講明先, 本人和南華傳媒完全冇任何關係(我都想有關係), 只係議事論事!

7 則留言:

安諾勿斯 說...

Maxim已經撤退,有本mao plus去o左四期都摺埋。死淨HIM一本,佢都可以so-called香港中文成人軟性雜誌o既No 1,因為one and only one。

講真HIM做得好普通,d女又唔係最top o個班,都唔知點解八掛雜誌d女仲索過佢。d專題又鬼死咁膳稿,講吓新款IT產品、時裝、名錶、護膚品,全部有讚冇彈,擺明廣告。

香港中文成人軟性雜誌真係冇乜市場,我諗個target customer係廿八至四十o既鑽石王老五,未婚有錢有樓有車又有taste,係d港女趨之若鶩o既Mr Right。不過,係香港哩個group o既人數真係小之有小,唔係d港女就唔駛成日話嫁唔出啦。

哩類軟性雜誌o既死証,真係一個句到尾「到喉唔到肺」。要咸濕唔夠咸濕,但擰去街,d司師奶又會用d鄙視o既眼光望你,俾人指指點點。我買的話倒不如買本Esquire中間夾住本Playboy好過,至少去街唔會俾人label咸濕佬,d content又精彩d。如果唔係十零廿蚊兩本,我諗都冇乜人買。

程音語 說...

如果真係target 廿八至四十歲, 就似乎係眼高手低左喎. 我睇十八至廿五歲就差唔多, target d啱啱入U/剛剛畢業, 英文又唔係掂到睇得明PB/FHM果班.

本地雜誌我就期期必買MM. 呢本正呀! 另外Jet都做得幾好, 不過唔係期期買. 茶杯自從劉細良去左政府做之後好似差左, 好耐無買了.

另外機場有d迷你版雜誌, size細D, 但就好平, Jet都係賣十蚊本, 抵到爛又方便攜帶.

Chris 說...

除him+車王雜誌外,
CEO+XXXX(唔記得咗個名)都係賣$18。

原來"CEO"都只不過值18蚊,我有d忍唔住笑。XD

馬老板 說...

而家係合訂本, 有2本睇, $25

我覺得一本書, 一本雜誌. 如果有一個點你是有得著的, 便夠了. 有二點的話是你的福氣

Chris 說...

對對~只不過CEO這title那麼高卻賣這個價錢所以感到有趣罷了,並不指這書不好。 =P

匿名 說...

9月期CEO幾好睇喎

HOBY 說...

我由200期開始睇. 我26歲, RANDOM CLICK入尼, 覺得版主講得好岩. 平得尼有QUALITY. 我姐夫買左半車主要$35, 厚就厚, 但內容感覺都好麻麻, 就算佢賣$20我都會揀HIM+車王. 頭先上網睇$190可以訂24期, 咁咪超平!?
(我都係岩岩成為HIM+車王既FANS, 唔係廣告尼架)