2007年7月26日星期四

曾灶財心臟病發九龍皇帝 駕崩 (論專注力)

今日睇到報紙先知呢個消息,以前住九龍時,常常見到他的墨寶,近幾年佢收山,少咗出來蒲。

有人話佢有精神病,後尾又話冇,但係佢份堅持和毅力,真係好過好多人多多聲。如果我做生意有佢份執著和專注,真係唔知退休左幾耐囉!後生時行毅行者,上個西灣山上到我真係有幻覺,想死咁。後來日練夜練,行樓梯返屋企,先可以完成整個毅行者的比賽。

學空姐的行李篋話:
http://petitelaine.blogspot.com/
如果我將咁多年對男人既專注、耐性、毅力同誠意用o係我既工作,我應該行入Chanel買2.55唔使睇價錢。
如果我將咁多年對男人既專注、耐性、毅力同誠意用o係我既瘦身行動,我應該瘦到得棚骨。

一個人做事或做生意,只要他的專注力比其他人高10%,已經發達了。

5 則留言:

黑人 說...

小弟都係有集中力問題 (唔知同專注力是否相近?)
attention span 好短
好難逼到自己專心,因為小小事個心就wander off

現在雙管齊下改緊,第一係練跑
第二係將d事 折散做好多small steps,就住自己的專注時間去做事

知易行難,唔知馬老闆有乜良方?

馬老板 說...

我都係識得話人, 唔識得話自己. 不過, 我會每朝set一個task list. 唔做完唔會離開

Chris 說...

馬老板,小弟都好尊敬專注同努力嘅人,心諗抵佢地成功。希望有人我都會係其中一個啦,哈哈!

馬老板 說...

Chris,
絕對認同, 希望大家有朝一日成功哪

匿名 說...

好多時在下午都會魂遊太虛. 罪過罪過

Office lady