2007年7月4日星期三

員工問題 --- 冇交帶

好多時,同事都要出去做Function,會真係好忙.我好多同事會自己完成工作,但會有以下問題:

遇到問題,可以試下自己解決先,但係公司的同事和老細可能有經驗做類似的方案,同事一句說話,可能你要30分鐘先知點做,仲要做到無咁好.經驗是加起來的.如果下下都要由頭開始,真係會用好多時間在交學費上.創業頭幾年已經交咗唔少學費哪,真係唔想再交.

老細可能set咗一些時間表,希望同事跟到去做和打番公司,報告情況.好多時,同事真係會忘記咗,大佬,想你打番來,唔係想check你去左邊,係想知道進度的發展,有錯都可以有時間,最重要係機會去改,你做完先打番來,甚至第日見面先講,好多野已成定局,想改都改唔到

3 則留言:

程音語 說...

唔同理由有唔同解決方法. 同事唔去問原因係咩呢? 會唔會係中國人陋習, 驚教曉徒弟無師傅, 定係同事之間唔啱傾, 唔想問, 又定係怕醜驚瘀呢?

匿名 說...

會唔會同事怕同上司講自己唔識呀?

馬老板 說...

程音語, Hei.

我都好贊成中國人的陋習, 就係唔會照真講, 收埋收埋, 到時都冇灣轉哪