2007年7月15日星期日

黑面神 與 一號笑容

我公司有2個同事:
黑面神佢做嘢幾落力,好多時可以自己跟足這個計劃,但係對自己唔鍾意的同事(和老板)會黑起塊臉,成村人得罪佢咁。

一號笑容佢對客好得,任何時候都可以保持一號笑容,D客都好鍾意佢.不過有時會走精面,做嘢效率和速度冇黑面神咁快。有時都會吞下pop。

黑面神會覺得一號笑容唔肯做嘢,冇什麼team spirit.我諗我都要安排同事負責唔同的任務。一號笑容可以主要對客,黑面神可以做operation層面的事情,睇下會唔會好d.

2 則留言:

匿名 說...

all of our sales are "no.1. smile"
and
90% of our account dept are "dark face god"!

David the IT guy

馬老板 說...

咁大件事? 好多時, 身為老細, 都鍾意多些一號笑容在身邊. 但係黑面神會給自己一個警覺