2007年7月13日星期五

女人的玩具 --- LV

琴日,我同個朋友去尖沙咀間德國酒吧(新世界中心對面,面譜隔離)Happy Hour.氣氛幾好,可以試下!

見佢係個LV手袋中,前前後後,攞咗1個LV銀包,2個不同款式的LV散紙包.共有4個LV係身!!!有冇攪錯,我問佢屋企仲有冇?佢話“你話呢?”

每次我經過尖沙咀廣東道間LV,就算係平日下午,都可以係人山人海,收銀處永遠係有10人以上在等攞袋.
有買散紙包的學生哥 X2
有買銀包的靚靚OL和有錢太太 X 5
有買袋俾女友,老婆,情人,阿二,阿三....的西裝友 X5
有超大量入貨的祖國同胞 X 無限大

LV的魔力真係好得,我諗...佔女人的玩具龍虎榜一定係頭5位!個款永遠係一個格式,一個品牌發展得咁成功,真係所有做生意人仕的學習對象.

有冇女網友(或男網友)可以發表吓感受?銀就 ian

6 則留言:

野蠻郡主 說...

我跟lv絕緣,也許不是不想擁有名牌,而是我買不起同埋拼個袋係身,跟本格格不入,何況人人都有…太多了!都唔知點解d人可以咁有錢!

馬老板 說...

哈! 自從我買咗個俾我的愛人Vivian後, 留意多咗, 先知成街都係

匿名 說...

但係人在中環, 個個OL都有1~2個LV傍身. 人在江湖呀

A little bird in Central

匿名 說...

I think it is not a MUST to have LV, but sometimes you need to respect the situation and you need to wear something nice and use a nice bag.

匿名 說...

LV, can wear in any occasions and can't be wrong.

馬老板 說...

女士果然同聲同氣