2007年7月18日星期三

朱培慶事件 ─── 香港新聞

琴日,經過報攤,見到西周刊2個封面都係朱培慶事件的女主角CoCo,生果日報也有詳細內容報告CoCo的專訪。貪得意買來睇下,內容十分露骨,CoCo姐真係爆盡名流的韻事!

根據維基百科,新聞的定義是:
新聞,是以報紙、電視、廣播節目或網際網路的形式對最新事件進行的報道和傳播。涵蓋範圍包括地方、全國以至全世界。新聞報道有自己特定的寫作格式,記者要以第三者的身份作客觀和中立的報道或調查,新聞報道通常經由通訊社(包括電視台、電台、報館等)傳播。

其中,客觀和中立這2點,我不作評論。在外國,會有小報專門報導這類型的新聞.主流報紙會以國家大事和影響民生的事件作為主打。

香港的傳媒只不過將大部分人的有興趣的新聞報導,當年劉嘉玲事件、Cream的濕身照....等等。全部1小時內買晒,市民冇興趣,佢地都唔會刊登,何罪之有呢?

我唔係扮清高,我都係一個市儈、好色、視金錢如生命、不擇手段....的生意佬。我只係可惜,香港的閱讀和傳媒文化比較少選擇。我們年青的一代,並不能有充足的選擇下成長。

6 則留言:

匿名 說...

同意。香港的確有"小報化"的問題。希望傳統大報可以精益求精﹐保著香港的一把強而有力的聲音。

匿名 說...

只有信報及經濟日報比較可以維持專門化

Rick

馬老板 說...

部分報章的個別專題都可以做得好好. 如明報的教育版, 星島的地產. 不過,可唔可以用這些維生和搵錢就唔知囉

匿名 說...

其實我贊成馬老板的說話, 絕對係供求問題, 有需求,才有供應!

匿名 說...

香港嘅閱讀選擇係少咗啲。我諗可能係市場太細嘅問題。如果有朝一日,簡體字漸變主流,我估會多啲選擇。

馬老板 說...

簡體字真係多好多選擇, 但係唔好話簡體字, 香港人讀左十幾年英文, 真係會睇英文休閒書的又有幾多人呀?

始終, 如果可以培養到香港比較多元化的閱讀風氣, 讓香港人的眼界開一些, 香港一定得