2007年7月22日星期日

商場 ─── 金魚商場

旺角有條全香港出晒名的金魚街,全香港的金魚愛好者和鍾意小動物的人,都會定期來朝聖。在星期六日,起碼會有4~5架Benz泊左係到。

你係大老細,見到條街咁得,一定想成條街抄番一份去第二度,到時仲唔肥仔!這樣,香港個邊,便有一個金魚商場,整個商場都是一個大業主擁有,佢幫你入埋貨,你幫佢買貨,一來,商場的貨品組合便可以控制在一個平衡的情況,二來,首次創業的老板仔,最驚的入貨和宣傳,便完全解決了。開張個時,好多報紙傳媒都有報告,聲勢幾浩大,佢仲係金魚街,一個當眼位,買咗成座大廈的一面牆個廣告。我心諗,香港島的金魚愛好者有福了,唔駛長途跋涉來九龍買嘢,time cost都慳番唔少。我仲同身邊的人講,呢個老細真係有D料到!

終於的起心肝,2個月前去個商場走左轉,點知同想像完全2回事,有一半的地方桔咗,星期日都係好明顯係一些街坊食左飯,無嘢做來行下,有人流,無現金流。最旺個間鋪,竟然係一間茶餐廳!

其實,香港好多有主題的地區和商場,如:
太子金都商場 (婚嫁用品出晒名)
旺角波鞋街
深水埗的黃金電腦商場

都係經過年月的洗禮,商戶自然的聚集在一起,成功真係唔係必然。香港係一個做生意的好地方,稅率和法律都有利做生意,但係成唔成功,真係好睇天時、地利、人和,我都要努力努力!

2 則留言:

匿名 說...

Even I live in HK Island, I will go to Mongkok golden fish market. As it is bigger and more choice for us.

匿名 說...

香港好多没有創意的商場, 照抄人地的idea, 希望成功.

到最尾, 係一些小商户慘敗離場收場