2007年7月9日星期一

男人的玩具 III

之後讀到渣估兄講有人開架勁車,在旺角宣威.講真,我都好膚淺下嫁,如果有一日我架車飲咗Red Bull,生咗對翼.改埋個名複姓林寶,名堅尼,咁就安樂了.

之前我講個,我有個朋友的玩具是有一座以他命名的商業大廈.我聽完後,簡直當他神咁拜.

以我現在的思維,我的終極玩具是一間食意大利菜的餐廳,重點不是搵大錢,重點是有一個地方和我的朋友吹下水,飲下紅酒.

第二就真係有能力(多餘到唔恨的餘錢)買加趕絕外母型同有翼的跑車.

有時,你的玩具目標不妨set高D,咁可以俾個目標你努力呀

9 則留言:

匿名 說...

你有車時, 記得車我呀.

Suzy

匿名 說...

我想, 大部分男人都希望有架跑車, 威威

小貝 說...

哈哈男人的玩具都是這些嗎??

很難相信女人的玩具是什麼。

CK 說...

老實講,跑車對我又冇咩吸引力喎。我反而覺得,你架車越威,周圍條街既人就話得你越勁,到頭黎唔威不特止,仲無情情千夫所指,唔過癮喎。

馬老板 說...

架車有對翼, 大部分原因是為了滿足童年時的夢想, 最好可以變身拍理變型金剛就一流了.

玩具mar.

渣估 說...

開意大利餐廳好丫! 美食帶黎既享受真係好正架!

今日試過 California Pizza Kitchen 的宮保雞丁意粉,微辣雞咪佐以花生粒,唔錯,食到味蕾高潮迭起!

馬老板 說...

渣老板, 好嘢喎, 間野我都覺得幾得.

基本上, 我係一個Pizza狂, 佢D Pizza好有水準, 你下次可以試下個key lime pie,自從係美國食過後,係香港搵咗好耐都搵唔到,
絕對一流,香港好少地方食到!

馬老板 說...

小貝,咁女人的玩具係咩呢?發展下好喎

匿名 說...

current target: 1 卡 diamond
long term target: man that will give me 1 卡 diamond

Suzy :)