2007年7月8日星期日

男人的玩具 II

講開玩具,自從貪得意買咗個酒櫃仔返屋企之後,真係用多咗時間飲、買、研究紅酒,我唔係扮高班,但係飲落真係幾有趣.

早2日去連卡佛睇中咗個Decanter,要成2千幾蚊,真係幾貴.去上環間公啟行睇,佢專做玻璃酒杯批發,好多大酒店都係搵佢入貨,又冇我要個款.都係諗多幾日先. :)

9 則留言:

匿名 說...

個Decanter咩款呀? 2xxx咁貴?

馬老板 說...

心頭好呢樣嘢, 真係好難解釋. 個做型好似天鵝咁, 又冇傳統神燈型和肥底型咁好用.

不過, 鐘意就鐘意, 冇得解釋

Elaine 說...

連卡佛... 我有折wor

saintvenus 說...

hello馬老板, 第一次留言~

你地有0的玩具都幾好玩丫, 例如紅酒, hi-fi, golf, 遊艇呢0的~ 如果我男朋友0既玩具係NDS / PSP, 我一定唔會理佢。

其實女人都有好多玩具, 例如鑽石, 鞋, 衫, 袋, 化妝品... 等等等等!!! 所以如果女人投訴0的男人玩具, 都要睇下自己有冇"其身不正"先~ 哈

馬老板 說...

先多謝 Elaine.
2xxx 買個Decanter, 功能仲要同5xx無分別. 這個是心理關口. 應該都唔會買嫁哪

Hei Saintvenus,
哈哈, 原來每人心中除咗有一座斷背山外, 仲係有一些玩具.
其實我都贊成每人有一些"玩具", 只要唔好沉迷便可以了. 不過, 紅酒真係好危險的玩具, 一個星期開一枝幾百蚊的紅酒, 小數怕長計

野蠻郡主 說...

馬老闆,想請教你有冇平靚正紅酒推介呢?

馬老板 說...

野蠻郡主, 紅酒好個人嫁. 我的甜品, 可能係你的Toilet water. :)

不過, 坊間好多時都有一些wine tasting的function. 俾幾十蚊, 可以試幾十種酒, 又有專人解釋. 幾好嫁

野蠻郡主 說...

唔…咁又係…唔該晒!

馬老板 說...

唔好客氣呀. 我最近主要飲Cabernet Sauvignon 的紅酒. :)

女仔可以試下Gewurztraminer(提子名)的白酒. 好得意, 有淡淡的荔枝味, 幾易入口