2007年7月1日星期日

Google Adv.

今日終於手搵加咗個Google advertisement, 一來搵下零用錢, 二來都想了解下這種想法有幾有效. 咁多位Blog友, 有幾多人真係收過錢嫁.

4 則留言:

程音語 說...

Good Adsense 要儲夠US$100先會比錢, 有排都未有...

講開又講, 馬老板你個blog好似唔係set香港時間喎.

財務自由人 說...

我收個好多次錢 (我從只 accept 英文的年代已開始玩),但係我中文 blog 既貢獻好少,因為人流少,馬老闆努力呀 !

馬老板 說...

Re.: 程音語
唔該晒. 我真係大頭蝦

Re.: 股壇散仔
好嘢喎, 不過唔係扮嘢, 我比較想了解這個方法的有效程度

匿名 說...

唔點渣老板同CK受左幾多次錢哪