2007年7月22日星期日

WII – 一部真正入屋的遊戲機

WII, 勁!
WII, 掂!
WII, 得!

原因係客戶目標的問題,成班Friends玩得,一家大細玩又得。當食完飯,外母大人攞部WII出來,插好晒D線(佢平時連關電腦都驚整壞佢),示範俾我睇,點樣打Bowling,攞到200分,我就自己呢部嘢利害呀!

大多數的遊戲機,目標客戶都係清晰:
PSP 追求視覺享受的大男孩
NDS 追求開開心心,有趣得意遊戲的人

我覺得佢最成功的地方,是將一些打機的動作立體化,由4隻手指的活動,轉為全身的活動,打WII網球時,如果你投入,真係會打到身水身汗。好似以前街機玩滑雪,就吸引左好多男仔帶女朋友去玩,我當年都有帶Vivian好玩。

如果香港有得買WII隻股票,我真係會將20%的身家(都好少嫁J)放落去。不過我這個明燈,都係專心做生意好了! J是DS ngstpersonal.s,

8 則留言:

匿名 說...

部Wii真係好好玩, 3至80歲都得

匿名 說...

日日玩Boxing, 真係可以減肥呀

黑人 說...

一部遊戲機連幾十歲 (幾 >= 3) 都接受的時候
佢就真係成功左喇

我都有齣d唔知點揀好...到底買交叉盒、WII還是見証PS3的沒落呢...?

事關一直較喜歡解謎+動作的遊戲如生化危機系列、metalgear 等等

但係玩呢d game 會好孤獨,唔似wii 咁開心...不過wii 一個人玩又好似好白痴喎,真係難揀!

馬老板 說...

我係完全唔打機的, 因為我會沉迷落去. 當年隻Diable真係打到日月無光.

不過, 我覺得目標為本, 個人享樂, PS2-->N哪, 成班Friend玩的話, 都係WII好D喎.

匿名 說...

I think there are more than 20 NDS, PSP in every MTR and KCR train everyday

M40+ 說...

賤兔...一定要玩.
我都打少左好多機, 只係同同事朋友打下 winning. wii 正在佢係 mini game base, 幾時放手都得.

馬老板 說...

m30+兄, 講得對呀!

WII的其中一個好處是幾時放手都得,唔駛下下要完成一關先想放手.

匿名 說...

just to let you know, wii manufactured by Nintendo, http://finance.yahoo.com/q/bc?s=NTDOY.PK&t=2y