2007年7月14日星期六

女人的玩具II --- 鑽石

女人的玩意中,我比較認同的是鑽石,一件鑽石的飾物,真係可以夾唔同的打扮和場合.

以前,有一個廣告“買粒鑽石,獎勵下自己”,我常常和愛人講笑咁講,佢話“好呀,我用你張附屬咭買囉”.但係呢個廣告成功的地方,真係增加左女性買鑽石俾自己的百分比.連我咁少睇電視,都記得呢個廣告,你話幾成功呢!

鑽石,相對起衣服和手袋,又真係耐用好多.一樣價錢,我寧願買粒鑽石俾愛人Vivian,好過買隻卡地亞哪!

11 則留言:

K 說...

哈哈!

我係少數唔鍾意名牌(例如LV, Gucci)的人(我都覺得自己畸形!), 至於鑽石, 都喜歡但遠不及silver jewellery----例如銀手鈪和手錬。

馬老板 說...

Karen 果然係型格之仕也!

好多女仔可以記得個些什麼LV,什麼Gucci每年的款式,好嘢!我問佢地點樣記得,佢地話有時都要讀下Bible(如一些大大本的潮流雜誌)

匿名 說...

馬老闆,

「來而不往,非禮也。」所以AK又撞左入黎,客隨主便。

買粒鑽石好過買隻卡地雅...咁...不如買隻鑲鑽既名錶俾愛人囉...hehe...

馬老板 說...

成本好高喎, 一卡鑽石約4~5萬, 有鑽的名表無十幾萬都唔駛出門口喎

野蠻郡主 說...

我依家睇到鑽石,金舖,婚紗店,我會調頭走,費時諗起傷心事!

馬老板 說...

親愛的郡主:

有什麼傷心事? 記住, 人要向前看, 衰的唔走,好的唔來!

匿名 說...

princess, don't be unhappy ar. there are many good things and MEN in the world!

匿名 說...

鑽石係我們女人最好的朋友.

小恩子

野蠻郡主 說...

多謝大家關心,我都明白放左手對相方都好,馬老闆,有機會係msn話你知啦!

我曾經買左一隻鑽石耳環俾自己,
點知.......唔見左..
之後舊男友買返隻一樣俾我,
再送左2隻鑽戒俾我…(不過都唔知仲戴唔戴好,不過我諗我唔會賣架喇)

野蠻郡主 說...

匿名,你知道嘛!今天報紙話男少女多的比例又加大了…

馬老板 說...

郡主, 問世間情為何物. 給自己最大的幸福是對自己好一些呀!