2007年7月15日星期日

朱培慶事件(危機管理)

今日先講朱培慶事件可能有些遲,但係就一件公關和危機處理事件來看,我有一些看法。

男女的看法大都咁2個方向。

男的通常認為一個成功人士做事能力和私生活可以完全分開。例子是美國第42任總統克林頓,美國在他的領導下,經濟向上。

女的會覺得他那種鬼鼠的行經,令人對佢冇信心。

其實, 我覺得這件事可以當係一個危機處理的問題. 阿朱生可能第一次俾人捉正, 唔點d反應, 選擇逃避, 没有面對大家及媒體.

我唔想評論他的對和錯, 但係就一個公眾人物的事物來評論, 他的處事手法就唔合格了. 不過, 佢都應該唔駛再面對同樣問題了(因已離職)。

Jack Welch都曾經講過,一個危機發生,你要假定佢會不斷變壞和惡化,你要儘快處理。

好多時公司有問題,唔第一時間處理,希望佢慢慢淡化和消失。多年俾學費的經驗下,知道係冇可能的,問題只會惡化!所以,做事真係要當機立斷:

問題同事 ─── 改唔道就炒
得罪客戶 ─── 主動say sorry!
運作問題 ─── 一定要改善
士氣問題 ─── 儘快面對

9 則留言:

黑人 說...

廣告大師 David Ogilvy 講過
要比個客更早發現問題
仲要自己先行響左出來,咁跟住落去就順暢了

唔知馬老闆盤生意有無試過呢類情況?
定係響左出來俾人炳得仲慘?

馬老板 說...

通常講咗出來先都可以解決到問題.但係有冇大智慧同勇氣咁做,係第二回事哪

野蠻郡主 說...

即係員工做左,如果係上司或者老闆發現前主動認,會好過唔出聲扮唔知,我有個份勇氣,但欠缺謀略…

馬老板 說...

在老細立場, 我覺得同事可以主動將事情說出來, 已經可以解決了事情的一半.

Jack Welch本Winning其中一個chapter講過: "Candor --- The biggest Dirty Little Secret in Business" 同事可以指出自己和公司的問題, 咁間公司就發達囉

匿名 說...

must admit to boss skillfully or otherwise would be used by some "competitors" within the company as a point to attack you. isn't it?

馬老板 說...

Hei Rita,

都係個句, 辦公室政治和是非一定有. 小弟的志願是令到公司儘量少是非, 多些精力放在工作上!

小貝 說...

日本女仔的確吾錯=)

馬老板 說...

你都咁得意喎, 覆我給你的comment在我個blog度, 有趣!

咁我又學下你先:
小心男人呀!

匿名 說...

日本女人有幾好呀 ?!?

David the IT guy