2007年7月17日星期二

Die Hard 4.0

見渣兄寫得咁好, 我又寫下先!

我呢D正正係睇Die Hard大, 由Die Hard 1, 睇到Die Hard 4. 真係有一種情意結在內。

有一套美國電視劇 “Friends”,有個主角叫Joey,想租Die Hard 2,但租咗Die Hard 1,D人問佢發生咩事,佢理直氣壯地說:睇2次Die Hard 1便是Die Hard 2囉!其他2個主角Rose同Chatter互望一下,3人同時手握拳頭,充滿男人氣度地豪叫了一聲DIE HARD,每次睇番都好好笑.

其實,我地呢D大細佬,真係會有情意結嫁,以下便是我番睇了多次,番睇又番睇的電視劇和電影

Friends
West Wings
X-files
Brave Heart
God Father

17 則留言:

英倫肥龍 說...

X-files, Godfather 我都係.

我仲有 Star Wars 同 Saving Private Ryan...

小貝 說...

比你搞到我都想睇tim..

好認同你係我blog度留果個言..
身份地位金錢..
仲有女人..

馬老板 說...

Re.: 肥龍兄
"Saving Private Ryan"都好得, 但係主要重睇登陸沙灘個一幕. 視覺同音效一流

Re.: 小貝貝
咁女人又係什麼呀?

匿名 說...

santa seiyu

野蠻郡主 說...

我好似一套都未睇過!~><~

K 說...

睇開仲有:

X-files
NYPD Blue
ER(頭兩輯)
宋飛正傳

馬老板 說...

Re.: Karen,
宋飛正傳都好睇嫁, 不過好似停左喎, 係咪?
ER 都係早期好睇, 特別係有George Clooney個陣

馬老板 說...

Re.:野蠻郡主
咁你有咩至愛的劇集呀

匿名 說...

America Top Model!!!!!

Suzy

匿名 說...

馬老闆,

AK放長假既時候,總會搵一日,一次過睇哂三集extend version既Lord of the Ring...不過唔係好建議人人咁做,因為睇完之後係會虛脫既...

馬老板 說...

AK:
我試個一次過睇晒一個series的west wing(約15集),簡直係意志和體力的磨練!

匿名 說...

當年都試過一口氣睇完Long Vacation, 眼都停埋

野蠻郡主 說...

老闆…我剩係睇迪士尼卡通同埋一d比較開心既片(不過近幾年笑片no la~)

吖!我鐘意睇舞台劇…我對上一次係生日睇到一期一會…加上個期有d少女心事…所以由開場喊到結尾…勁感人!

英倫肥龍 說...

馬老板,

係呀, 果幕好震撼. 一場過差唔多成四十分鐘. 視覺,音效加張力, 一流!

馬老板 說...

我覺得一個場面已經可以值回票價

野蠻郡主 說...

電視明珠台好似又做返1-3集喎!

馬老板 說...

係呀, 郡主! 睇晒十幾年前的電影, 都仲好有戲味